skip to Main Content
Wist je dat al onze bomen, hagen en planten ook in de zomer aangeplant kunnen worden!
  • Eigen bezorgservice
  • Deskundig boomadvies
  • Scherpe prijzen
  • Groot assortiment
  • Eigen aanplantservice
  • Eigen bezorgservice
  • Deskundig boomadvies
  • Scherpe prijzen
  • Groot assortiment
  • Eigen aanplantservice
  • Eigener Lieferservice
  • Fachkundige Baumberatung
  • Günstige Preise
  • Großes Sortiment
  • Eigener Pflanzdienst
  • Eigener Lieferservice
  • Fachkundige Baumberatung
  • Günstige Preise
  • Großes Sortiment
  • Eigener Pflanzdienst

Garantie

Onze planten en bomen zijn natuurproducten en worden met veel zorg en aandacht gekweekt.
Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan. We zoeken dan altijd samen naar een passende oplossing!

Garantievoorwaarden

Het is natuurlijk mogelijk dat u niet tevreden bent over het geleverde product. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vertellen we graag wat je kan doen als de boom of struik niet naar wens is.

Wat te doen als uw boom of struik niet voldoet?

Als u de boom bij ontvangst niet naar wens is, kunt u ervoor kiezen om de boom mee terug te geven aan de bezorger. De bezorger neemt uw bestelling dan mee retour en wij behandelen uw bestelling als retourzending. Onze klantenservice neemt contact met u op om een nieuwe bezorging te plannen. Op onze retourpagina kunt u voor meer informatie terecht. U kunt namelijk ook binnen 14 dagen afzien van de koop en uw bestelling retourneren. 

De boom is geplant volgens onze aanplantinstructies

Heeft u de boom, haag of struik geplant volgens onze aanplant instructies, dan bieden wij een aangroeigarantie van 2 maanden. Deze garantie gaan in vanaf de start van het groeiseizoen.

U heeft de boom of struik door ons laten planten

Heeft u de ontvangen boom of struik door ons laten planten? Dan bieden wij een aangroeigarantie van 6 maanden. Ook deze garantie geldt vanaf de start van het groeiseizoen.

Een garantieprocedure starten

Als een van bovenstaande gevallen op u van toepassing is, kunt u een garantieprocedure starten door onze klantenservice een e-mail te sturen met de volgende informatie:

  • Uw ordernummer
  • Foto’s van de (meest recente) status van de boom
  • Antwoord op de volgende vragen:
    – Hoelang na levering is de boom, haag of struik geplant?
    – Hoe is de boom, haag of struik geplant?
    – Heeft u de kluit heel gelaten?
    – Hoe vaak heeft u de boom, haag of struik water gegeven?
    – Hoeveel water heeft u de boom, haag of struik gegeven?

Wanneer heeft u garantie?

Heeft u bij het plaatsen van de nieuwe boom gebruikgemaakt van boompalen en een bevestigingsband en is de boom toch doodgegaan? Dan heeft u recht op garantie! Wij zorgen dan voor een nieuw (gelijksoortig) product.

U heeft geen garantie wanneer:

  • Heeft u geen gebruik gemaakt van de boompalen en bevestigingsband? Dan heeft u geen recht op garantie.
  • Wij zijn niet aansprakelijk voor schade door weersomstandigheden, mens, dier of het ondeskundig gebruiken van bestrijdingsmiddelen.
  • U heeft geen garantie wanneer u ervoor kiest om onze plantinstructies niet op te volgen.

Klachten:

Wij doen ons uiterste best om u als klant tevreden te houden. Wij gaan erg betrokken om met eventuele klachten en zullen altijd proberen om deze samen met u op te lossen. U kunt uw klacht melden per e-mail klantenservice@bomenexpress.nl.

Heeft u nog vragen?

Goede service en hoge kwaliteit vinden wij belangrijk. We zullen daarom altijd samen met u kijken welke garantiebepalingen (zoals beschreven in de algemene voorwaarden) voor uw situatie van toepassing zijn.

 

Heeft u vragen over onze garantievoorwaarden of het starten van een garantieprocedure? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan elke werkdag voor u klaar en zoeken graag samen met u naar een passende oplossing.

Back To Top
Jouw order0
There are no products in the cart!
Verder winkelen